نوشته شده توسط : علی

کانادا یکی از ایده آل ترین کشورها، برای مهاجرت به قصد کار، تحصیل و زندگی می تواند باشد. استانداردهای بالا برای زندگی، خدمات رفاهی و درمانی، کیفیت سیستم آموزشی و طبیعت فوق العاده کانادا، سبب شده افراد زیادی برای زندگی در این کشور برنامه ریزی نمایند. اما متاسفانه، افراد و یا سازمان‌های زیادی هستند که از طریق سواستفاده از این شور و اشتیاق متقاضیان و تحمیل هزینه‌های گزاف و بی‌مورد، تنها جیب آنها را خالی می‌کنند.

به این نکته خیلی مهم توجه داشته باشید: برنامه های  مهاجرتی که قرار است از طریق آن اقدام کنید باید حتما در سایت رسمی مهاجرت به کانادا و یا سایت‌های استانی تدوین شده باشند. این سایت‌ها به صورت مستمراخبار و مطالب خود را به روز نگه می دارند. اگر برنامه مد نظر شما در این سایت‌ها وجود نداشته باشد، احتمالا این پیشنهاد ها از طرف افراد و موسسات مختلف، راهی برای اخاذی از شماست و هیچ نتیجه ای را دربرنخواهد داشت.

افزون بر این برنامه‌های مختلفی مانند مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک، مهاجرت به کانادا از طریق خرید سهام، مهاجرت به کانادا از طریق خرید اوراق قرضه، مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت و غیره نیز از دیگر راه‌های تقلبی هستند که هیچ نقشی در پروسه اخذ اقامت و یا ویزای کانادا ندارند.با سرچ در سایت های معتبر مهاجرتی کانادا هیچ اثری از این برنامه‌های دروغین مهاجرتی نخواهید دید.

برنامه‌های مهاجرتی با قیمت پایین

نرخ گذاری خدمات مهاجرتی موسسات مختلف شاید نسبت به هم متفاوت باشد اما این تفاوت چشمگیر نیست. بسیاری از افراد کلاهبردار با پیشنهاد هزینه های بسیار پایین جهت انجام امور مهاجرتی، افراد را وسوسه می‌کنند. اما نتیجه همیشه به صورت خواهد شد که متقاضی نه تنها اقامت دایم کانادا را اخذ نخواهد کرد، بلکه مجبور می‌شود با پرداخت هزینه دوباره، از یک موسسه مهاجرتی معتبر درخواست کند تا پرونده‌اش را مجددا پیگیری کند. این افراد و موسسات کلاهبردار، معمولا پس از بستن قرارداد با تعداد زیادی از افراد، متواری می‌شوند و همه را دست خالی می‌گذارند. بنابراین، پیش از آن که دچار فریب قیمت‌های خیلی پایین شوید، حتما  پرس و جوی دقیقی از هزینه‌های چنین خدماتی داشته باشید.



:: برچسب‌ها: کلاه بردای مهاجرت ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

مهاجرت همواره یکی از دغدغه‌های بزرگ ایرانی‌ها در این چند سال بوده است.مهاجرت به کانادا نیز یکی از انتخاب های اول ایرانی‌ها محسوب می‌شود. کشور مهاجرپذیر کانادا هرساله شیوه های گوناگونی را برای حضور مهاجران تعریف می‌نماید که یکی از مطمئن‌ترین آن‌ها، مهاجرت از طریق کارآفرینی است.

دستورالعمل های کارآفرینی استانی

کانادا کشوری پهناور در قاره آمریکا است که دارای 11 ایالت می باشد. هرچند همه این 11 ایالت زیر نظر یک دولت فدرال قوانین مهاجرتی خود را تنظیم می ‌کنند، اما هر ایالت به میزان شرایط و نیازهایی که دارد، قوانین خاص خود را برای اخذ اقامت دائم کانادا از طریق ویزای کارآفرینی تعریف نموده است.

 

دریافت اقامت دائم کانادا از طریق ویزای کارآفرینی

این روش اخذ اقامت کانادا مناسب برای افراد خارجی است که تمایل به ایجاد یک شغل در این کشور و یا خرید و سرمایه‌گذاری روی کسب ‌وکارهای موجود را دارند می باشد.در آخر این امتیاز نیز برای چنین افرادی وجود دارد که در صورت قبولی در طرح و موفقیت در آن،بتوانند مجوز اقامت دائم کانادا را از طریق ویزای کارآفرینی کسب نمایند.

 

هدف از ارائه ویزای کارآفرینی کانادا

این ویزا درواقع یک طرح تشویقی برای افرادی است که به خواهان سرمایه‌گذاری و بیزینس در کشور کانادا هستند. کسب و کار در این روش هم می‌تواند باعث رونق اقتصادی در کشور کانادا شده و هم درآخر اقامت دائم را برای متقاضیان برنامه‌های مخصوص این ویزا به همراه داشته باشد.

 

شرایط دریافت ویزای کارآفرینی کانادا

یک سیستم امتیازبندی جامع برای تفکیک مهاجرانی که هدف از دریافت ویزای کارآفرینی کانادا را دارند، مشخص گردیده است. در بیشتر استان‌های کانادا، سیستم امتیازدهی EOI برای مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی استفاده می‌شود.  متقاضیان باید حداقل شرایط را برای قبولی و کسب این نوع ویزا داشته باشند.البته بدست آوردن این موقعیت برای مدیران بنگاه های تجاری و با سابقه خیلی سخت نخواهد بود. در مرحله بعد تمامی داوطلبان با نمراتی که کسب نموده اند با هم رقابت کرده و در صورت قبولی و دریافت اپلای می‌توانند طرح خود را در کانادا نهایی نمایند. سیستم امتیازبندی

 

 روند تشکیل پرونده متقاضی برای مهاجرت کارآفرینی کانادا

تشکیل پرونده‌ی متقاضیان در برنامه‌ی مهاجرت کارآفرینی کانادا می بایستی توسط اداره‌ مهاجرتی هر یک از استان‌های هدف صورت پذیرد. در همین راستا افراد متقاضی لازم است درخواست‌شان را برای رسیدگی به اداره‌ی مهاجرت استان مورد نظر خود ارسال نموده و آن را در حساب کاربری خود به صورت اینترنتی ثبت نمایند. در این راه استفاده از وکیل مخصوص مهاجرت به کانادا که تخصص لازم را داراست می تواند بسیار اثر بخش باشد. شکل کلی تشکیل پرونده در برنامه‌ی مهاجرت ز طریق کارآفرینی در کانادا تقریباً ثابت می‌باشد اما هر یک از استانها می توانند بنا به شرایط خود تغییراتی را در آن تدوین نمایند.

برنامه کارآفرینی منیتوبا

ایجاد یک کسب‌وکار موفق و یا سرمایه‌گذاری در یک بیزینس دو روش اصلی مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی در استان منیتوبا می باشند. برای اقدام به مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی در استان منیتوبا دو روش در نظر گرفته شده است: مسیر تجاری و مسیر کشاورزی. هر کدام از این روش‌ها پیش‌شرط‌های مخصوص به خود را دارند.

مراحل اجرایی شدن

1.     ایجاد پروفایل آنلاین و پر کردن فرم‌های مربوط به EOI

2.     ارزیابی امتیازهای فرد در BIS

3.     دعوت به کار

4.     ارائه‌ی درخواست

5.     ایجاد شرایط لازم برای هر کدام از دو روش اخذ اقامت دائم در کانادا در این استان

شرایط لازم

•      حداقل سه سال سابقه کار مدیریت ارشد در 5 سال گذشته

•      دارا بودن حداقل 33 درصد از سهام یک شرکت

•      آیلتس جنرال 5 یا معادل آن

•      داشتن حداقل دارایی 500 هزار دلاری

•      حداقل مدرک تحصیلی دیپلم

•      سرمایه‌گذاری به میزان 150 تا 300 هزار دلار

•       انجام سفر تحقیقاتی در این استان یک سال قبل از ارسال پرونده



:: برچسب‌ها: مهاجرت به کانادا ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

مقدمه :با گسترش روزافزون کاربران اینترنتی و تجارت الکترونیک این نیاز به وجود آمد که شرکت ها و صاحبان صنایع حداقل یک صفحه وب کارآمد برای معرفی خدمات و محصولاتشان داشته باشند در غیر این صورت اگر به این موضوع توجه نکنند و حضور قوی در این عرصه نداشته باشند باعث عقب افتادن و چه بسا در آینده این حضور باعث هزینه های خیلی بیشتر برای آنها خواهد شد . هدف از طراحی سایت شرکت ایجاد پل ارتباط بین مشتری و شرکت می باشد. این یک برد دو طرفه است به این صورت که شرکت از طریق وب سایت بتواند خدمات و محصولاتش را به بهترین و ساده ترین شکل به مشتریان ارائه دهد و هم چنین مشتریان نیز با یک بررسی  در کمترین زمان در سایت  خدمات خود را دریافت نمایند.

برای محقق شدن به این اصل ، اصولی باید در طراحی وب رعایت شود . اولین ویژگی جداب بودن سایت است چه از لحاظ ساختاری و چه از نظر محتوا . از جهت ساختاری همه چیز باید درست و مرتب باشد و قسمت های مرتبط در یک قالب جداگانه باشند تا مشتری بتواند به سرعت و بدون سردرگمی به هدف خود برسد. از جهت محتوا مطالب واضح و شفاف باشد و برای معرفی شرکت از حالت داستان گونه استفاده شود زیرا کاربران علاقه دارند تاریخچه و نحوه شکل گیری شرکت را بدانند . از دیگر اصول لازم طراحی کاربر پسند وب سایت است که این امر بستگی به نوع فعالیت شرکت دارد .امروزه سبک های جدید طراحی از حالت های قدیمی با گوش های گرد و سایه دار به طراحی جدید دو بعدی گوشه های تیز تغییر پیدا کرده اند ، قسمت های مختلف سایت با رنگ های مختلف و شاد از یکدیگر جدا شده اند تا کاربر براحتی هر قسمت را از دیگری جدا کند و درک بهتری از مطالب داشته باشد، زیرا این قالب به جای آنکه تمرکز کاربر را بر حالت گرافیکی جلب کند فکر کاربررا بر روی مطالب سوق می دهد.

در گذشته وب سایت ، مطالب را در چند صفحه با ایجاد لینک هایی به هم مرتبط می کردند که این کار بدلیل لود شدن جداگانه هر صفحه باعث ایجاد خستگی در کاربر می شد ولی حالا با ساخت وب سایت های تک صفحه و انتقال کاربر به بخش های مختلف سایت در همان صفحه باعث کاربر پسند تر شدن آن میشود ، به این صورت که کاربر می تواند با خواندن بخش اولیه صفحه مطالب بیشتر را در قسمت های پایینتر سایت مشاهده نماید.

امروزه موبایل و تبلت یکی از ابزار های جا ناپدیر در بین مردم هستند و به همین جهت طراحی سایت برای موبایل ها نیز یک اصل مهم است که برای همگام سازی وب سایت در موبایل و تبلت روش ریسپانسیو سازی بسیار کارآمد است.

همه ی مدیران و صاحبان صنایع برای پیشرفت در کارشان و در نتیجه درآمد بیشتر می جنگند و هر کدام که خواستار سهم بیشتری از بازار هستند ناگزیر به پیگیری و اجرای روش های نوین کسب وکار هستند که یکی از موثر ترین روش ها تجارت الکترونیک است.



:: برچسب‌ها: طراحی وب , طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی

زمانی بود که وقتی به خدمات یا محصولی نیاز داشتیم مجبور به ترک خانه و رفتن به فروشگاه هایی بودیم که محصول مورد نظرمان را عرضه می کردند ، شاید برای تهیه یک محصول خاص مجبور بودیم حتی به یک شهر دیگر سفر کرده و آن را تهیه نماییم و این یعنی گرفتن وقت باارزشمان .

 

از دیگر معایب این نوع خرید همراه داشتن پول نقد(زمانی که دستگاه کارتخوان در دسترس نبود) برای خرید بود که باعث نگرانی  و استرس برای حافظت از پولمان بود همچین زمانی که میخواستیم جنسی را با مبلغ پایینتر تهیه نماییم وقت بگذاریم و از این فروشگاه به آن فروشگاه دنبال محصولی ارزانتر برویم و وقتی که محصول را تهیه کردیم  و به خانه آمدیم اگر متوجه عیبی در محصول میشدیم دوباره به فروشگاه رفته و در صورت موافقت فروشنده آن را پس و یا تعویض نماییم. اینها همه اتفاقاتی است که می تواند هزینه و زمان زیادی را از ما بگیرد.

اما با آمدن تکنولوژی های به روز تر بخشی از این معایب رفع شود مانند آمدن دستگاه های کارتخوان ، سفارش های تلفنی ، استفاده کردن فروشگاه ها از بارکد خوان و صندوق مکانیزه برای از بین بردن اشتباه محاسباتی در جمع مبلغ.

 

خرید اینترنتی یا خرید سنتی؟ هر کدام چه مزایا و معایبی دارند؟

اوج این به روز رسنانی ها و خدمات  با آمدن فروشگاه های اینترنتی شکل گرفت به این صورت که مشتریان بدون صرف هزینه اضافی و رفتن به بیرون از خانه و ماندن در ترافیک با یک سرچ ساده میتوانند تمام محصولات مورد نیاز خود را یکجا از بین انواع مختلف سایت انتخاب نموده و با دیدن قیمت های مختلف و مقایسه قیمت ها و خواندن اطلاعات کلی محصولات و نقد و بررسی ،بهترین خرید را  داشته باشند . علاوه بر این مزیت هایی دیگری همچون واریز مبلغ به صورت درگاه اینترنتی و امن ،خواندن نظرات دیگران  و کمک گرفتن از آنها برای انتخابی بهتر، ارتباط با افراد پشتیبان سایت که میتوانند راهنماهای خوبی برای انتخاب درست محصول باشند را نام برد.

 

 

امروز رقابت بین فروشگاه های اینترنتی بسیار بالا است و هر کدام از آنها پا را فراتر گداشته و  در تلاش برای خدمات بیشتر و بهتر برای مشتریان خود هستند مثل ضمانت کردن برای اصل بودن کالا ، امکان عودت محصول در بازه ی زمانی مشخص در صورت منصرف شدن مشتری یا عیب در کالا و غیره. در حال حاضر فروشگاه های اینترنتی به طور گسترده ای در تمام دنیا رواج دارند که حتی بعضی از محصولات خود را در کشور های دیگر بفروش و مشتری خود را پشتیبانی می کنند، مانند شرکت هایی بزرگی مانند ebay  و AMAZON  که با داشتن تنوع محصولات مختلف و عرضه به اکثر کشور های دنیا جزو بهترین در بین فروشگاه های اینترنتی هستند. در حال حاضر این فروشگه های یادشده خدماتی ویژه ی دیگری نظیر استفاده از پهپاد ها برای دادن محصول به مشتری را دارند که جزو اولین ها هستند. در آخر ذکر این نکته نیز مهم است که علاوه بر تمام مزیت هایی که فروش اینترنتی برای مشتریان دارد برای خود فروشگاه های اینترنتی نیز مزایایی را به دنبال دارد که مهم ترین آن ارتباط با مشتریان و تبادل نظر با آنها برای ارایه محصولات بهتر و مورد نیاز مشتریان است.همه اینها امتیازاتی است که به واسطه تکنولوژی برای انسانها به ارمغان آورده شده است.



:: برچسب‌ها: فروشگاه اینترنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد